c-camielle

Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

Vissa slutar aldrig att förvåna!

Av c-camielle - 2 februari 2010 23:07

Imorse innan hästarna skulle ut hade lilla plutten varit som hon brukar ibland, alltså stegra upp emot väggarna i boxen med huvudet rikigt högt, även fast alla andra hästar också var inne. Så hade hon på något sätt råkat haka loss boxdörren och när hon backade in så följde boxdörren efter. När hon upptäckte detta sänkte hon huvudet, boxdörren landade platt framför benen och nöjt hade hon vandrat ut ur boxen, lugn och sansad (som tur var).


Dock var inte jag där, men önskar att jag hade varit där och sett ett av min rackarmajas alla hyss. ;)


 

Eftersom jag är alltför dålig på att knäppa kort får ni nöja er med ett lite annorlundare kort. Haha!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av c-camielle - 28 maj 2010 18:21

Från och med nu får ni läsa på cremecamielle.blogg.se.   DIREKTLÄNK ...

Av c-camielle - 21 mars 2010 21:35


Idag var min häst värd mycket. I höger varv i alla fall. Annars var hon lite små omöjlig i vänster galopp, blev många avbrott och nya fattningar innan hon kom in i galoppen. Men, vi hinner nöta på bra mycket mer så den sitter snart den också ;)   ...

Av c-camielle - 21 mars 2010 11:16


Ja, bortsett från att kvalitén är dålig och att jag förklarar dåligt så har ni här en övning.    1. Du  kommer i vänster varv (röd linje) och vid bokstaven F så gör du en skänkelvikning för höger skänkel.2. När du har tagit dig till mitten så rid...

Av c-camielle - 20 mars 2010 22:29

Dagens träning gick super, om man nu tänker på Camielle. Jag däremot, är fortfarande lite ringrostig känns det som, men ska inte gnälla heller, det kommer nog ikapp snart. Känns i alla fall att man förfriskar minnet mer och mer efter varje lektion, s...

Av c-camielle - 19 mars 2010 21:58


Herregud vad jag halkar efter i bloggningen. Efter allt kanske det inte är min grej det här? Jaja, vi försöker på nytt.. Nu har vintervilan gjort sitt och nu börjas det. Förra veckan på onsdagen hade vi Pay and Jump (hoppa en bana, träningstävling) o...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards