c-camielle

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av c-camielle - 16 januari 2010 18:16

 Blir lite slarv här och var, men är ju trots allt inte det lättaste när man rider i djupsnö heller, och nu ska ni alltså bortse från min sits och titta på hästen istället! :)

Av c-camielle - 16 januari 2010 17:57

Hade med mig kameran och filmade/knäppte kort, eller ja, jag filmade ju då inte eftersom jag red men ni fattar nog vinken. I alla fall ska korten och filmerna visas till ev. intresserade av köp, tror ni någon vill köpa honom om de ser den här fina bilden på charmknutten?


Det är dagar som denna som jag funderar på varför han ligger ute till salu, så duktig var han idag! Har ni tur kanske ni får en filmsnutt lite senare.   

Av c-camielle - 16 januari 2010 12:20

Idag ska Camielle få stå eftersom att vi ska ha lektion imorgon, och då förtjänar hon en vilodag före eftersom jag helst skrittar en sväng dagen efter, har inbillat mig att träningsvärk och diverse saker inte ska vara lika jobbigt då.


Istället så blir det en tur på andra hästen som jag har just nu, mitt lilla söta varmblod. Tänkte försöka köra lite enkla och simpla saker som mycket volter, halter, halvhalter, övergånger och sedan lite små skänkelvikningar. Funderar på att sluta med våra galoppombytesövningar. (Rider på en 8-volt och i mitten finns det en upphöjd bom, ca 10 cm och sedan köra ett byte över bommen.) Snart ska vi kunna utan bom har jag bestämt mig för! :)


  

Bilden på honom är klickbar!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards